Ostu sooritamine: Valige Teile meeldiv kaup ja lisage see ostukorvi. Ostukorvi sisu näete lehe paremal pool. Täitke tellimiseks ostukorvis oma kontaktandmed ja tarneviis, tellimuse kinnitamiseks klikkige “Esita tellimus”. Pärast ostu kinnitamist saabub automaatselt Teie e-mailile tellimuse kinnitus. Seejärel vaatame me tellimuse üle ning saadame Teie e-mailile tellimus-lepingu, kus on olemas  vajalikud rekvisiidid arve tasumiseks. Selle alusel saate tasuda tellitud kauba eest. Makse selgitusse palume kirjutada tellimus-lepingu number.

Vastavalt Võlaõigusseadusele (VÕS, 11.ptk.; paragrahv 213(4)) on www.mkeskus.ee e-müügi keskkonnas soovituslik tasuda 100% toote hinnast. Juhul kui olete tasunud 50% toote hinnast, toimub teise osamakse tasumine vahetult enne kauba tarnimist. Kui Teil tekkis küsimusi, saatke need e-posti aadressile mkeskus@mkeskus.ee või helistage tööpäevadel (kella 10.00-19.00) klienditoe telefonil 56 912 767. Kohustuslik on tasuda vähemalt 50% hinnast 3 päeva jooksul. Juhul, kui sissemaks pole laekunud 3 päeva jooksul, tellimus tühistatakse. Kauba maksimaalne tarneaeg on märgitud kauba kirjelduses. Kauba saabumisest teatame Teile e-mailile või telefoni teel. Erandkorras sõltub vastuse kiirus koostööpartneritest.

NB! Tellimisel palume arvestada, et kanga/värvi puhul võivad esineda toonivahed tingituna tekstiili- ja/või arvutiekraani värvisüsteemide erinevustest.

 

Isikuandmete töötlemise põhimõtted: Kõiki MKeskuse e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Ettevõte kohustub mitte avaldama kliendi isikuandmeid kolmandatele osapooltele. Ettevõte kasutab kliendi personaalseid andmeid tellitud toodete saatmiseks kliendile või tellimusega seotud küsimuste korral. Kliendil on õigus nõuda oma andmete kustutamist ettevõtte andmebaasist.

 

KAUBA GARANTII JA PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD:

Ostjal on õigus ja võimalus tagastada defektne kaup 14 tööpäeva jooksul alates selle kättesaamisest.
Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis. Raha tagastatud kauba eest kantakse kliendi pangakontole esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 päeva möödudes arvates lepingust taganemisest (VÕS paragrahv 56lg3). Olenevalt tagastamise põhjusest kannab tagastamise transpordikulud kas müüja (defektse kauba puhul) või ostja (kauba mittesobivuse korral).
Kauba tagastamiseks saatke e-kiri aadressile mkeskus@mkeskus.ee, kuhu lisage oma tellimuse number ning tagastamise põhjus.

Ostjal on õigus tellimus tühistada saates vastava info e-kirja teel mkeskus@mkeskus.ee või teatades tellimuse tühistamise soovist tel 56 912 767. Palume märkida ka tellimuse tühistamise põhjus. Ettemakse tagastatakse 7 tööpäeva jooksul kliendi kontole. Kui tegemist on toote-defekti vmt probleemiga, siis palume edastada meile ka toote pildid. Tagasisidet probleemi

lahenduse kohta anname nii kiiresti kui võimalik (hiljemalt 5 tööpäeva jooksul): toote vahetus, toote tagastus, toote parandus, asendustoode vmt.

Vastavalt võlaõigusseadusele (VÕS, 11.ptk,; paragrahv 218(2)), on tarbijal õigus pretensiooni esitada kaks aastat, sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.
Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, siis võib tarbija nõuda toote parandamist ning parandamise võimatuse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist. Kui toodet on võimalik parandada, siis tarbijal asendamist nõuda ei ole võimalik, kuna see põhjustaks müüjale ebamõistlikke kulusid. Raha tagastamist on tarbijal võimalik nõuda ainult sellisel juhul, kui asendamine mõistliku aja jooksul pole osutunud võimalikuks sobiva toote puudumise tõttu (VÕS, 11.ptk., paragrahv 222 (1)).